Gör det själv

Det är 18 minus grader ute nu, tro det eller ej men så kallt är det! Sitter och myser med  min nya mysiga poncho jag fick av två av mina vänner i dag (julklapp). Jag blev jätte glad när jag fick en stickad tjock poncho men ännu gladare blev jag när jag faktiskt förstod att det var Anna som själv stickat den!! Hon är så sanslöst duktig på att sticka den tjejen, hon har bara i höst stickat ca åtta par strumpor och en och annan halls duk, allt för att ge till vänner i julklapp.
Nej det börjar verkligen lacka mot jul och jag känner faktiskt jul stämningen rejält för första gången i år! Ska ta och fortsätta virka på min mössa nu så den blir klar innan den tjugofjärde. Någon annan som gör sina jul klappar själv?


Kommentarer
Postat av: Anna

man tackar :) Du var så otroligt värd något du riktigt gillade! Och dessutom så var det ganska roligt att du inte fatta grejen :P Men, men vi får höras någon gång innan jul. BTW Klänningen sitter sjukt snyggt, och mamma blev typ helt salig över den, just so you know <3

2010-12-22 @ 12:59:52
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0