HM clubb dagar och Hett från MONKI

Hm har klubb dagar i dag och fram till 11/12 det inebär 10 % på hela sortimentet plus 50 % på allt stickat! ska nog svänga förbi Hm på en julklapps runda då jag inte köpt någon julklapp en.
Vad tycker ni om de här hängsel chortsen? jag tycker de är sjukt snygga och framförallt ännu snyggare i värkligheten en på bilden här! Såg dem i allla fall på en av mina klass kompisar som köpt dem på Monki tidgare i veckan, Tycker ni jag kan köpa lika dana trots att hon har sådana?? de är ju så snygga och jag har länge letat efter ett par hängsel chorts då mina hängsel byxor är en av mina favorit plagg!
Shorts från monki
400 kr Monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0