I have a bad day

Har haft en mycket dålig dag hitills i dag, försov mig en timme vilket resulterade i att jag kastade på mig kläder och sprang till bussen, i och för sig så var det skönt att sova till nio då jag kom hem så sent i går jag satt nämligen kvar och målade i skolan länge. Sedan nu efter första lektionen så visar det sig att jag har lyckats kleta svart olje färg på mina älsklings jeens när jag skulle hjälpa carro bära hennes tavla... lite gick bort men kommer ändå ha bestående fläcker. Så tråkigt! Men men nu ska jag inte bara vara negativ det är faktiskt skönt för jag är klar med min Liljevachls tavla, vilket är tur för i dag ska den fotograferas och skickas in. Blev i stora drag rätt nöjd men måste nu komma på ett fiffit namn.

BTW jag drömde hel sjuka drömmar i natt jag kunde lixom inte slappna av och sluta fokusera på min tavla och vad jag borde eller kunde gjort bättre så det resulterade i att jag sov orloligt. Drömde att jag låg i en färgburk som någon stod och rörde i allt snabbare och snabbare och färgerna bara svichade förbi och det var penslar och färgtuber överallt! lätt hysterisk dröm... Haha borde inte suttit i bildsalarna i sex timmar i går det gav vissa biverkningar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0