Tiden tickar...

Ojoj vad tiden går fort vipps är det redan tisdag och jag minns knappt vad jag gjort de senaste dagarna sedan jag bloggade sisst. Känner att dagarna flyter ihopp men det är väll ändå lite meningen med jullov vila upp sig och ta det lugnt lixom. I går så var jag i alla fall inne på mellandags rean och shoopade! gjorde många billiga fynd och en del mindre billiga fynd, välldigt nöjd var jag i alla fall i går kväll när jag provade igenom alla mina nya kläder! (mer om mina köp och kanske bilder kommer snarast). I dag har jag slö målat lite på en tavla jag har pysslat med i någon månad, har för avsikt att måla klart den innan veckan slut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0