En liten hinnt av sommar

I går trillade HM katalogen spring colektion ned i min brevlåda det var med längtan av sommar och våren som jag slog upp sidorna på bikins och baddräkter. Som lite extra salt i såren strödde en nära vän mer längtan över mig när han kom hem solbränd och sommrig från Tennerifa! Då kunde jag inte hejda mig längre så delar av kvällen har spenderats åt att surfa runt på internet och kolla på de nydligen släpta vår colektionerna och en och annan bikini!

Jag har under senare år varit mycket svag för rött så det var inte konstit att jag föll för den här röda bikinin från HM, vad tycker ni?
BIKINI röd HM

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tycker att den va suuper snygg, du passar verkligen i rött och dessutom skulle du få en underbar kupa av det där. simon is a lucky guy <3

2011-01-05 @ 00:55:25
URL: http://ell1nor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker att den va suuper snygg, du passar verkligen i rött och dessutom skulle du få en underbar kupa av det där. simon is a lucky guy <3

2011-01-05 @ 00:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0