En bild säger mer en tusen ord

Heej alla glada i vinter kylan!

Rätt så nyligen hem kommen från skolan, jag stannade nämligen där enda till sju för att kunna måla på min Liljevalchs tavla efter skol tid, totalt har jag stått bakom staffliet i sju timmar i dag först under bild lektionen innan lunch och sedan nu på eftermiddagen. Blev också mycket glad i dag när jag fick tre burkar acryl färg av min Bild lärare, hon tog fram nya burkar och gav några av dem gamla som det bara var lite grann kvar i till oss elever (de skulle ändå torka in, tänkte hon för ingen i skolan orkar skrapa på botten) jag konstaterade att det var lika mycket färg kvar i burkarna som en av mina tuber hemma! Så nu äger jag en gul, silver och en guld färg av märket Winsor and Newton! Skit bra kvalitet alltså och precis samma typ och märke som mina här hemma,  Hihi skulle ändå gott och köpt en guld färg nu i veckan, med guld skimrande kan man göra många coola effekter!

Acryl färger
Här är mina Acryl färger som ligger mig varmt om hjärtat! Fat dem jag fick i dag är inte med på bilden, inte häller min vita tub som är snäppet större en de här, vitt tar ju slut så fort!

Ska sova nu så jag orkar en dag i morgon med tre timmars Form kurs!


Kommentarer
Postat av: ELI

Åh, älskar att måla med acryl! :D

2010-12-12 @ 19:21:07
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0