Att missa det som står rakt framför näsan på mig

Så sjukt coolt asso! Jag satt och funderade tidigare i veckan på att önska mig en Scan i julklapp så att jag kan scana in bilder till datorn och bloggen. Jag startade upp den här bloggen mycket för att kunna lägga ut bilder på det jag skapar och målar. Hittills har jag bara lagt upp en liten del av det jag gör eftersom det är rätt krångligt att få en bild att se bra ut och komma till sin fulla rätt när man tar kort på bilden och sedan lägger in i datorn. Därför har jag velat ha en scan. När jag kom hem i dag och nämnde för pappa att jag planerar att köpa en sa han att vi har en inbyggd i våran skrivare! Att Jag inte visste det! Nu lär jag kunna uppdatera bloggen lite var varannan dag med skisser och målningar!!

Här nedan är den färg lagda vampyrmunnen som jag publicerade endast som blyerts teckning för några dagar sedan! Jag har använt mig av blyerts knådd-gummi och färglagt med Akvarell!

 Vampyrens läppar


Kommentarer
Postat av: Trixie

Jättefin bild.

Och det där med Scan tror jag är jättebra, vet hur problem Becka har för att få en bra bild liksom.

2010-11-11 @ 19:29:14
URL: http://sswahn.blogg.se/
Postat av: caroline

Fin mun!

2010-11-14 @ 19:10:28
URL: http://backpacking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0