Veckans design - Serien Keep


Rätt läcker eller hur? ♥
design
Såg en skit snygg te termos i dag i metro som var från någon (för mig) okänd inrednings hemsida som jag valde att kolla upp! hittade skit mycket snyggt där som jag gärna skulle vilja ha! Blandannat den här serien av burkar, perfekta för smart förvaring av blandannat socker, te eller kanske frukost flingor designad av Lotta Odelius! Jag tycker designen påminner lite om servisen Picknick som lanserades och var stor under 50-talet! och den servisen gillar jag starkt så det kanske inte var konstigt att jag föll för den här nyskapade servisen.  

Serien Keep kan du läsa mer om och hitta återförsäljare till på www.sagaform.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0