Knas med bilder på bloggen

Det är väll inte bara jag som blir lite deppig av november mörkret!? För i går var det verkligen bara regn och mörkt ute, höst rusk helt enkelt. Jag bestämmde mig när jag kom hem på kvällen för att muntra upp mig själv (och er andra som behöver uppmuntras) genom att måla en härlig fjäril! De är så fina i mönster och färger… tyvär så är det något knasigt med just den här bilden, jag lyckdes skanna in bilden men nu får jag lixom inte upp den på bloggen! den bara vill inte. det värkar inte som om någon bild vill går att ladda upp på bloggen. måste vixa det snarast jag ska göra mitt bästa!


Kommentarer
Postat av: Carro

Kan ha att göra med filformatet, är den sparad som jpg elle nåt annat? Då kan jag hjälpa dig i så fall!



FAN VAD DU ÄRBUNDERBAR, ÄLSKAR ATT HA DIG I MIN KLASS JARLGIRL!

2010-11-16 @ 23:20:06
URL: http://backpacking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0