Snöig dag

Nu sitter jag på tvärbanan på väg till skolan. Jag börjar egentligen kl halv ett men min idrott blev inställd så därför har jag endast engelska i dag! Känns rätt ovärt att åka till skolan bara för att sitta på en timmes lektion när det tar mig en och en halv timme till skolan och två timmar hem, men jag vill ju inte halka efter så vad gör man inte! Nu är det i alla fall snö ute, och mer lär det bli! Är glad att lokal trafiken går så bra som den gör för ofta är ju alla bussar och tåg försenade när det kommer snö hit till Stockholm!

Här är en bild på min varma päls mössa och min härliga halssduk!
jag kommer i alla fall inte frysa i dag trots snön och kylan! Ni får ursäkta bild kvaliten jag använde webkameran på datorn och sitter på tvärbanan så den blev lite extra suddig!

mysiga vinter kläder


Kommentarer
Postat av: simon

Vad fiiiin du är!! <33

2010-11-10 @ 14:36:52
Postat av: Agnes (bloggaren)

Det är du som är fin älskling!

2010-11-10 @ 20:25:25
Postat av: Trixie

guuuuuhhuuuuu, va fin den va Agnes, passar dig skitbra ju. Den ser jättemysig och varm ut!

2010-11-11 @ 19:27:51
URL: http://sswahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0