Sommar ett minne blått

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen på bloggen, har så otroligt mycket att göra och hinna med och just nu ligger på prio ett att måla min liljevalch tavla klart så bloggen kommer en bit ned på prioriterings listan. Jag saknade sommaren i dag för första gången i år, jag är en sådan ljus beroende person. Är det mörkt så blir min vardag mer grå i allmänhet och jag är alltid trött i nov- dec. Tänkte tillbaka på sommaren förut och jag minns alla de sköna varma stunder som jag hade i somras. Sanden mellan tårna eller gräset som kittlade under fotsulorna när jag sprang en sväng ner till stranden, sådana lätta steg man bara kan springa med en utvilad sommar dag. Ååå nu längtar jag till varmare tider!! Någon annan som gör?

<3

flower av simon
Första bilden på simon och mig andra bilden tagen av simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0