Tiden är svaret på gåtan

Det är inte ofta i livet som man verkligen känner att man utvecklas och lär sig något. Jag älskar att lära mig något och brukar suga in historia, fakta och information så gott det går! (kanske därför jag är en sådan dokumentär älskare!). I alla fall, Den senaste tiden har jag lärt mig och utvecklats så otroligt mycket inom konst! Det är en sådan otroligt härlig känsla att verkligen se resultatet i form av bättre skisser och målningar! Kanske inte så mycket bättre att andra tänker på det, men jag känner det ända ut i finger spetsarna när jag stryker ett lager med penseln. I går gjorde jag en akryl målning som jag har tänkt ha i mitt rum och då slogs jag av tanken ”så här bra skulle inte den här blivit om jag gjort den för två månader sedan” det var en liten tanke ställare för mig. För vad det är värt att lägga ner tid på att lära sig! Allt handlar om övning, Du kan bli bäst på det du vill bara du lägger ned sin själ och TID på det.

brillor
Ofärdig tavla jag målade med akryl färg i går kväll, den ska bli bara till mig själv och jag vet precis var jag ska ha den i mitt rum! så kul att göra något till sig själv för en gångs skull!:)


Kommentarer
Postat av: Anna

HEY :) Hoppas du har det bäst, men iallafall, så fint målat!!! Och helt sant det du söger.

2010-11-24 @ 09:51:26
URL: http://prinsessananna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej vad fint Agnes! Vill gärna se en bild när den är klar! :D

2010-11-27 @ 20:52:59
URL: http://memoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0