To late

weekday+Operan
Jag läste i Metro i går att Weekday och Kungliga Operan lanserar en t-shirt kollektion i begränsad upplaga där varje tröja också är en inträdesbiljett till en föreställning på Operan. Jag tycker att Operor är skit kul och skyndade mig till Weekday i dag på förmiddagen för att kunna köpa en t-shirt/biljett till föreställningen Manon. Men ack vad jag gick misste om det för de var slut sålda i hela Stockholm, kanske att det finns någon i Uppsala kvar men förmodligen är dem slut för alltid. T-shirten var skit snygg och lätt värd 200 kr. Att man för dem 200 kr också fick med en opera biljett av värdet  300 till 500 kr! Vilket erbjudande asso!


Kommentarer
Postat av: Trixie

Den va faktiskt riktigt snygg, synd att du inte hann Agnes :/

2010-11-12 @ 18:32:53
URL: http://sswahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0