Hair day

I dag har jag klippt mig! Jag var lite pepp på att klippa håret i någon kort pojkaktig frisyr som de som är på bild här nedan, jag trivs ju trots allt med att ha det lite kortare! men jag ska prova lite längre hår nu ett tag och låta det bli långt och svallande. Många jag träffar säger att de aldrig sätt någon som har hår som växer så fort som mig så jag har goda förutsikter till att kunna skaffa mig långt hår!:) Växer som ogräs skulle jag säga!! Klipper mig i alla fall varannan var tredje månad så nu var det dags igen!


Så här såg mitt hår ut för precis ett år sedan! senn dess har jag ju hunnit med att ha det rött och ännu lite kortare!
Min frisyr för ett år sedan 

HÄr är när jag var rödhårig i vinntras!
Redheed!


Så här ska jag nog klippa någon gång!
kortkort

Jag lovar att det kommer en tydlig bild på min nuvarande frisyr snarast! Min fina Lugg är ju kort nu!

Kommentarer
Postat av: simon

men du la ju aldrig upp på det nya :O

2010-11-19 @ 15:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0