Butterflies in my life!

Nu är jag i Umeå! det känns så himla bra är totalt överlycklig över att vara med Älsklingen igen! vi har haft jätte mysigt ätit sushi och pratat. är nu i hans lägenhet och ska se på film och käka vindruvor (och godis)! Myspysis alltså!  

Jag fick en fix ide om att jag skulle lära mig rita fjärilar för några veckor sedan. Så jag tittade på hur dem såg ut och försökte måla av! Det var skit kul, jag älskar fjärilar så nu kan jag inte riktigt sluta göra massa unika fjärilar med egna mönster och utseenden Så här kommer en bild från mitt ”rese” skiss block d.v.s. ett billigt block jag alltid har med mig och slänger med överallt! Fjärilar i massor!:)
 
Ps. fjärilar i magen har får jag också när jag tittar på min utsökt läckra pojkvän!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en blogg nu, va soft! jag ska bli din trognaste läsare, ge Simon en kram från mig, puuuuuuusse

2010-10-21 @ 22:11:51
Postat av: Anonym

ehm jag är fett bra på det här med komentarer, det va från malin, din bästa vän du vet

2010-10-21 @ 22:12:41
Postat av: Carro

Fan vad underbar du är, du och Simon är som gjorda för varandra! Wish you My best of luck!

2010-10-22 @ 10:41:06
URL: http://backpacking.devote.se
Postat av: anna

haha, bra för dig finaste, fina bilder och fin pojkvän har du :) Saknar er båda!

2010-10-23 @ 17:14:40
URL: http://prinsessananna.blogg.se/
Postat av: Agnes (bloggaren)

tack ni alla vänner!:) och jag du har rtt carro jag och simon är som gjorda för varandra!

2010-10-25 @ 16:15:02
URL: http://konstomode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0