Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Jag är alltid i så sjukt god tid! Ni som läser det här kanske tänker att det är en jätte bra vana men ibland är det lite onödigt! Som nu… jag kom till flygplatsen två timmar innan planet skulle gå, jag hade lätt kunnat vänta en timme till men tids pessimist som jag är så tänkte jag att det kanske skulle vara lite köer till Bromma eller kanske att tvärbanan krånglade eller något sådant! Men men nu sitter jag här vid gaten och väntar! Det är lika dant när jag åker till skolan, då tar jag alltid en buss tidigare! Det är så skönt att ha lite marginaler ju! Att komma försent är ju bland det jobbigast som finns tycker jag!

Nej nu håller batteriet på att ta slut så jag ska nog ta och rita lite resten av tiden jag väntar på planet!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: carro

Nej fan vad jobbigt men det ät som du säger.. DITT FEL!! Du hade kunnat vara med oss och tagit en massa fina bilder ist. Jaja ha det bra, du kommer få fullt upp om du vet vad jag menar ;) pussgurkan

2010-10-21 @ 16:42:32
URL: http://backpacking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0