Glädjens vinndar!


Nu är jag på väg till flyget för ska åka till Umeå och hälsa på min älskade pojkvän! Är så glad och positiv mest för att jag ska träffa Simon som jag saknat så men även för att det är ett sådant underbart väder ute! Älskar solens strålar, de livar verkligen upp! I dag lägger jag upp lite bilder som min vän Carrolin tagit med sin nya Canon kamera! Hon är jätte duktig på att fota så ni lär nog få se en del bilder på min blogg tagna av henne!  

här är en bild på ett örhänge jag gjort med en fin knapp jag hittat!


 Nu bär det av mot bromma flygplats men det kanske kommer ett inlägg till om en stund!


Kommentarer
Postat av: Carro

Fan vad jag gillar att du stavar mitt namn fel! ;)<3 göllig unge

2010-10-21 @ 13:11:34
URL: http://backpacking.devote.se
Postat av: Anonym

Åh agnes, så fin blogg !! Men saknar dig mest när jag läser...för det är så du i varje inlägg! Blir nästan lite avis på att du har en kille som fixar bloggen! Men bara nästan!

2010-10-21 @ 19:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0