Godis för läslusar som mig!

Vet ni vad som hände i går!? Jo i går trillade ELLE tidningen ner i min brevlåda! Underbart va? Jag är så galet förälskad i Modetidningen ELLE! Den seglade faktiskt upp rätt nyligen på min favorit lista bland tidningar, har under det senaste året provat några olika mode magasin som tillexempel Glamor, Cosmopolitan, Chic och några till men kommit fram till att ELLE är allra bäst! Tidningen innehåller fantastiska bilder, härliga reportage och mycket annat, det är helt enkelt en helt annan feeling och klass på ELLE än de andra mode Tidningarna! Ett stort plus med Elle är att den är så gott som ”befriad” från Kändis skvaller och sådant! Det som intresserar mig är endast Mode, Fashion och vackra bilder/fotografier som jag använder som inspiration när jag målar! Då är Elle den perfekta tiningen för mig!

Ps: Om det är någon som läser det här som kommit över ett exemplar av november nr så läs på sida 75 där är nämligen ett reportage med årets vinnare av Sveriges bäst klädda vanliga kvinna. Som råkar vara min kära Klass kamrat Siri Strignert! Go Siri you are awesome!

Nej nu ska jag ta min tidning och läsa den mycketmycket långa färden till skolan! 


Kommentarer
Postat av: Carro

Göllig du är!

2010-10-12 @ 20:33:54
URL: http://backpacking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0