I WISH I COULD FLY

Jag önskar jag hade vingar så att jag kunde flyga, jag önskar jag var en fågel.

Just nu har jag suttit stil på samma stol vid samma bord i tre timmar i sträck för att jag jobbar på en bajans engelska text! Fy vad jag hatar engelska och läxor! I går så satt jag lika länga fast ännu senare på kvällen tror jag släckte runt kvart över tolv halv ett… jag önskar jag skulle kunna flyga bort från allt det här! Bara för en stund, att ta en tur till Simon och be om en kram skulle inte vara fel. Jag vill kunna flyga!
Som ni förstår så har jag mycket i skolan just nu… Så det blir inga spännande inlägg på ett par dagar. Men har massa planer och kommer skriva på bloggen så fort det lugnat sig i skolan. På torsdag alltså! Nu ska jag sova och drömma  mig bort till ett land utan Läxor och stress!!

I wish i could fly!

bild tagen från flickr.com
bild tagen från flickr.com

De underbara bilder är från www.flickr.com

Nä huu, jag går upp sex i morgon för att sitta barnvakt innan skolan då jag börjar vid lunch! ska sova nu!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0