lugna lördagen

I dag har jag och Simon inte gjort så mycketJ vi gick upp sent och åt pankakor och fattiga riddare till frukost efter det så gick vi en långpromenad på en eller två timmar! Det var skit kallt men härligt med snön och den friska luften. Till middag lagade älsklingen pesto pasta med haloumi som var sanslöst god och super lyckad. (bild på det här nedan!) 
Nu ska vi bada och efter det blir det film!

Här är våran lyckade måltid! dock så är det en bild tagen från internet på exakt samma recept så jag måste tillägga att våran såg ännu godare ut en den här bilden!
handlat på icaDen här bilden har inte jag tagit men det här är bilden som fanns på receptet!       

På den här vägen gick vi i dag när vi promenerade!





Simon och jag skummar oss framför tv:n

Senare i kväll kommer en lista på allting som simons härliga norrläning säger! de har så sjukt roliga slang ord på allting här uppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0