Myspys i snö!

Nu snöar det rätt rejält här i Vänners! Har gjort det till och från sedan typ två tre! Så härligt med snö! Det är den första jag ser i år även fast jag vet att det snöat en del här uppe redan tidigare i höst. Jag fick ett litet lyckorus någon gång där mitt på dagen och jag och Simon sprang omkring i snövädret och tog kort! Efter det så gick vi till ICA och handlade lite middags mat, bland annat lite god ost och tomater som passade till parisarsmörgåsen som jag sedan lagade (tyckte det kändes som vi var ett gammalt gift par när vi gick där och gnabbades om maten på ICA)  Nu kommer lite bilder på Simon, jag och snön!

jag och simon



snösnö!


Kommentarer
Postat av: carro

aaah vad glad man blir av att se bilderna, lixom spricker upp i ett stort leende! :D

2010-10-23 @ 13:57:12
URL: http://backpacking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0