En Grön bok

Jag har inte skrivit på ett tag:( fast jag vill värkligen göra det... det är bara det att jag har så mycket att göra just nu så det är svårt att hinna med! fast jag ska göra mitt bästa från och med nu! Här kommer ett inlägg om en grym bok som alla kan gilla,.. ja det här är nog en bok som alla kan ha ytta av men specielt du som gillar färger och allvetande! Böcker i farg är en serie häftiga bilderböcker. Varje bok har fått en egen färg! jag har den gröna boken men resten av serien böcker står högt placerade på min önske lista!


Böcker i farg är en serie bilderböcker där varje färg har fått en varsin bok! jag har den gröna boken men resten av färgerna står garanterat på min önske lista!
Grejen är att det är så mycket underbara fotografier som inspirerar mig jätte mycket i mitt målande och sedan så står det massa intresant om färgen grönt, allt från gröna växter till vego mat och gröna kläder. ja allt möjligt "onödigt" vetande du kan komma på om färgen grönt! 

En av bilerna från den gröna boken!

Kolla deras hemsidan för mer info om de här härliga böckerna! www.bockerifarg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0