Höstens snyggaste!


Jag gillar kläder och höst accessoarer mycket! Det är den vackraste årstiden klädesmässig. Hösten är mysig mycket på grund av alla fluffiga mössor, vantar, halsdukar, benvärmare osv. jag älskar verkligen allt sådant som är stickat och fluffigt! Jag är lite av en shoppaholic när det kommer till sådana saker köper alltid en mössa för mycket! Här kommer lite bilder på höstens bästa och mest använda höst köp!

  • En blåblomig sjal med inslag av brunt från indiska.                  79 kr
  • Sjal i brun oranga nyanser från beyond retro.                         40 kr
  • Stickade handledsvärmare köpta av en lokal butik på öland. 120 kr
  • Allting ligger i den bruna fillt hatten från monki!                      150 kr

    mina höst acesoarer

    Här är mina "nya" höst kängor hittade dem i källarn för några veckor sedan. det var mammas för länge sedan. jag gillar dem riktigt mycket det är en av höstens bästa kap alltså!
    MIna nya höst skor

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! Men kan du lägga ut en bild på hatten från monki så man ser den ordentligt!



2010-10-27 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0