Kreatima i ny luft!

I dag är det en stor dag! För i dag flyttar konstnärs butiken Kreatima från Olof Palmes gata till kungsgatan 58! Dem har speciella erbjudande just p.g.a deras flytt! Ska nog göra ett försök att köpa en akvarell låda om jag hittar någon under femhundringen hittar jag ingen billig ska jag önska mig i julklapp istället! Jag rekommenderar alla konstnärs intresserade att gå dit och titta, jag stod i skyltfönstret i går och kikade in och det ser sjukt fräscht ut! Så dit ska jag gå i dag efter skolan innan det är dags för tjej middag i kväll!

www.flickr.com

Magnus Uggla i går var grym! önskar att det hade varit lite mer av hans gamla låtar bara, de är tuffast!
Bild från www.flickr.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0