....Avslöjande...

Jag har varit sprudlande glad ända sedan förra helgen. Dels är jag inne i en ”glad period” just nu, jag menar det är ju vår och allt! Men förra veckan så meddelade Schwarzkopf mig att jag är en av dem som blivit vald att följa med dem som modell till Elmia Inspiration 2011 och det är en bidragande faktor till min otroliga lycka. Jag var på casting hos dem förra veckan men vågade knappt hoppas på att få följa med, men nu är det klart och mina väskor är packade, jag åker med buss med resten av modellerna i morgon bitti och jag kommer ha en fantastisk helg som bjuder på allt möjligt, jag kommer ha helt sjukt kul men det kommer också bli nervöst, jag ska förmodligen gå på en kat-walk eller något så är orolig för hur jag ska klara det, men jag håller på att övertyga mig själv om att publiken ska ha mest fokus på håret (det är ju en frisör mässa).  Men vi får ju se! Håll utkik här på bloggen för massa bilder på hår, naglar och liknande, och självklart kommer det en del mysiga insider bilder!

ses i morgon nu ska jag SOVA!!


Kommentarer
Postat av: Molly

Visste redan ;) Grattis, åå du är så modig o bra

2011-04-08 @ 00:49:36
Postat av: Kajsa

Gu vad kul gumman!!! Det kommer gå kanonbra!! Du är skitsnygg<3

2011-04-08 @ 09:40:44
Postat av: lovisa

alLT BRA?:D

2011-04-08 @ 10:08:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0