...en liten glimmt av något mycket störra...

Här är det färdiga reultatet efter en mycket lång proces och många timmars arbete (från stylare sminkare frisörer och alla andra som slitit som djur kring oss modeller och visningen tidigare i dag). Jag ska berätta mer om hur allting gick och så ska det minsann läggas ut massor av bilder på bloggen allt eftersom, tänkte ladda ner bildern jag tog och så lägga upp de som fotograferna och pressen tog allteftersom jag fåt tag på de korten! 
 
ny frisyr

mitt nya jag
Här ovan är jag när det sista klipps på scenen för att demostrera för publiken

Ska sova nu! måste vila upp min ömmade kropp, mina klackar jag hadde på ca 12 cm och sylvassa så jag är rätt stel.

Kommentarer
Postat av: mamman

Du är jättefin

2011-04-11 @ 11:06:36
Postat av: caroline

Vad NIICE fett snygg tjej ju! Härlig design också, som jag sa fint med transparent som bakgrund där texten kommer! Puss

2011-04-11 @ 11:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0