I mitt paket

Inte så oväntat så var det ju min goodibag eller "betalning" från modell jobbet för två helger sedan som låg i paketen jag fick i dag! jag visste att jag skulle få mycket hår produkter men det var ändå en glad övaraskning att det var så mycket! Har även stört mig lite på att mina "långa" hår slingor som ramar in ansiktet lockar sig ibland (villket pajar min frisyr rätt mycket)  så har funderat på att ringa Swartzkopf och be att få köpa en plattång av dem billigare, men de tänkte tydligen på det för jag fick med en skit bra plattång värd bra många hundralappar! Så kul det ska bli att styla håret i morgon bitti!  
hår produkter!!

Kommentarer
Postat av: Christine

JAG ÄR AVUNDSJUK :D lol

du är värd guld<3

2011-05-04 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0