KL är fem... på morgonen!

Okej, jag har ju räknat ut att det finns glammigare jobb en modell jobb... asso fy vad slitig helg! inget negativt då för allt är ju värd mödan. Nu håller min nya frisyr på att växa fram och alla otroligt proffsiga frisörer jobbade intensivt med att få rätt färg på det till sent i går! jag han också klippas lite men resten ska klippas på schen i dag söndag! tidiga mornar och sena kvällar men det är skit kul! Nu blir det att springa iväg till taxin för att åka tillbaks till Elmia insperation. (mitt hår är nu kritvitt om det är någon som undrar, och jag har en as skön kort frisyr som ej är färdig klippt men som kommer bli sjukt snygg)
någtra av moddellermna som gick visning i går! (hår uppsättning)
Här är några modeller från fårdagens visning! fast det var håruppsättnings visningen!

ps. det här inlägget är nog osamanhängande men jag är sjukt trött av alla intryck och roliga händelser.

önska mig lycka till på catwalken i dag!! kraaaam


Kommentarer
Postat av: sandra

Herregud, det där ser suuuperhäftigt ut :)

2011-04-10 @ 10:42:34
URL: http://sandraeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0