Livet glider otroligt fort

Lov går alltid så fort, den här påsken har bara flygit iväg i rasande fart! Det är inte det att jag inte hunnit med mycket för det har jag under den senaste veckan men det är mycket som jag trott att jag ska hinna göra som jag faktiskt inte hunnit, bloggen är en av de saker som blivit lidande av att jag njutit ute i solen och inte rört datorn sedan i onsdags! Men i morgon börjar skolan och vardagen och min älskade pojkvän har åkt hem så då får jag tid till bloggen mer, brukar ju ha datorn på bussen till skolan. 

fjäril
Vacker fjäril i trädgården i dag, har drömmt om att fånga ett fotografi på en fjäril och jag ger mig inte fören jag har en perfekt, här kommer mitt första försök i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0