Ständigt på språng!

I dag komm tröttheten från helgen och för lite sömn ikapp mig. Jag är så trött att jag både svammlar och snubblar hit och dit, jag hadde dead-line på en tjock svenska essä i går vid midnatt så jag satt ju framför datorn till fem i tolv så det var yber trögt att gå upp strax efter sex i morse! Men men påsklov och Istanbull samt mys med älsklingen väntar nästa vecka så det är bara att bita ihop några få dagar till! Det posetiva med den här dagen är dock att Schwartzkopf hörde av sig igen, tackade för helgen och sa att det hadde sätt fint ut och frågade om jag kunde åka till Örebro i morgon för en till visning! Så det bär av till örebro i morgon alltså fast som tur är ska jag inte stylas i tre dagar innan utan jag ska bara vara där över eftermiddagen/kvällen och köra direkt på visningen eftersom jag fixades i helgen! I morgon blir alltså intensiv och händelse rik och inte mycket tid för vila! menmen livet är för underbart för att man ska kunna sova och ta det lugnt, Jag är ständigt på språng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0