Sömn och koffein

Torsdag morgon och jag har max 5 timmars sömn i bagaget! som jag trodde blev det rätt sent i går men jag fick stjus från örebro av en av frisörerna så det var i alla fall bekvämt. Kul Hadde jag öckså och det blev en bra visning, det satt strax under 100 i publiken så det var långt ifrån samma enorma publik som i helgen men det gjorde inte att det var mindre nervöst, tvärt om. I helgen var catwalken både högre och större och i kombination med att det var mer ljussättning och kamera blixtrande så hadde jag inte samma kontakt med publiken i som i går därför var det ungefär lika nervöst båda gångerna! Nu ska jag till skolan och ge gärnet på ett historia prov och hinka i mig kaffe för att hålla mig pigg!



Ska läsa Elle tidningen i dag också! den kom i går så jag tänkte läsa på tåget till örebro men jag och en av de andra modellerna pratade bort all tid så har en del kvar att läsa! Jag prenumererar ju på elle men utöver den så har jag köpt tre andra tidningar den här månaden. Inte bra, måste tänka på att spara pengar!

Ha en bra torsdag nu mina kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0