Nydligen anländ till Istanbul

Landade i Istanbull för några timmar sedan och har hunnit komma till hotellet, boa in oss där, gått en sväng längs med Bosporen och tittat och tagit kort på all fisk som såldes nära vattnet, det blev ingen middag vid vattnet i kväll det var rätt kallt och blåsiggt nu i kväll så vi käkade på en finfin lokal resturang en bit bortanför de resturanger som bara lockar turister! 
  
 Middag i Istanbul

Fisk försälljnig
fisk marknad



Marulk

I morgon ska vi se blå mosken, knalla runt på stora basaren som är en av världens äldsta och största inomhus marknader, marknaden byggdes redan på 1400-talet för handel med siden, kryddor och guld. Allt det sälljs där en i dag fast i kombination med b.l.a. skinjackor, sovenirer och mattor. Det lär blir en del av min morgon dag och SKOR står överst på min attt-hitta-billigt-lista.


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 15:20:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0