Shoe happiness

I dag så regnade det ur mycket på förmiddagen, men nu är vi på hotellet och tar det lugnt samt inväntar solen, den ska tydligen titta fram ur molnen runt fem tiden någon gång! Jag har äntligen hittat lite skor också, en skit bra sko affär bara en bit ifrån där vi bor sålde en massa till bra pris + kvallite! de översta skorna köpte min mor, men jag kanske köper dem av henne om hon ändrar sig, (om inte så ska jag låna dem ofta)
ballerina

Sedan kunde jag inte låta blir att köpa ett par lack skor! har alltid gillat lack skor, de här är i mörkbrunt och vit.
Lackskor

Ååå glömde nästan säga att jag och mor min knallade in på ett perfymeri, vi trodde inte att det var så seriöst eftersom många går runt och säljer perfymer på gatorna och sedan säger att det är den-och-den perfymen och så kanske det bara är vatten i en fin märkes flaska. Men inne i den här butiken så var det fina diplom och tidnings artiklar som skröt om att det var ett serisöst perfymeri i Istanbul, till på köpet var det en välklädd turkisk kvinna som köpte parfym innan oss så då vet man att det inte är någon sorts turist fälla! Min parfym jag köpte dofftar kort och sagt välldigt gott!

Nu ska jag gå och köpa lite färskpressad frukt juce på gatan nedanför, adjö!

Kommentarer
Postat av: sunshine

måste bara säga att skorna på den nedre bilden är snygga att man dör ;)

2011-05-10 @ 21:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0