Elmia insperation

I dag startade jag dagen med en rejäl frukost innan jag satte mig i bussen med de andra modellerna som blivit utvalda av Schwarzkopf från Stockholm och åkte till Jönköping. Jag var nog rätt nervös i morse, jag kände ju ingen men det satte sig en riktigt härlig tjej bredvid mig på bussen och det är hon och jag som nu delar hotell rum nu. I jag har jag inte gjort så mycket mer än att minglat runt och pratat med de andra modellerna och fått lite info angående helgen och klippning. det är nu bestämt att jag är en av fyra som ska klippas av Tylor Johntson i helgen, asso fattar ni TYLOR Johntson. Vad jag har förstått så är han faktiskt världens bästa frisör, fatta coolt! Och av alla modeller som är här (kanske 30-40 st från Schwarzkopf ) så ska jag bli klippt och färgad av honom, så coolt! Så om det är någon som har vägarna förbi Jönköping på i helgen så kom förbi Elmia inspiration!   

Ps: Tylor är Vicktor Becham och David Beckhams frisör och skapade den kända mohikan-frisyren som blev jätte känd 2001 han har även klippt en rad andra stora kändisar och han är även känd för sina mode jobb för blandannat Vogue och Elle, (jag kan bara säga att de andra frisörerna är rätt roliga när de pratar om Tylor som flygs hit från USA i morgon, de säger hans namn med sådan vördnad att man skulle kunna tro att de talar om ett helgon och alla understrycker den enorma äran jag har som blir klippt av honom) hihi kul!!

Mer info om mässan kan du hitta här!

ps: förlåt glömde kameran i dag så det blev inga bilder!


Kommentarer
Postat av: mamman

vi väntar med spännong på bilder

2011-04-09 @ 09:03:11
Postat av: Alexandra

Nu finns det ett inlägg om överlacket med matt effekt :)

2011-04-09 @ 17:20:51
URL: http://fashionink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0