var är du sol?

I dag strosade vi runt på den stora Bazaren så gott som hela dagen, det ös rägnade när vi vaknade och jag befarar att väderleks rapporten som sällan stämmer kommmer ha rätt när de sagt att det ska regna och vara omkring tio grader här de närmsa dagarna! Villken sjuk otur med vädret vi har! Aja vi hadde det grymmmt på bazaren, den var skit häftig och helt enorm.

I morgon tror jag att vi ska på fler marknader och bazar områden och då ska jag köpta smycken!
Bazaren


Jag köpte en liten söt fickspegel för tio lire ( ca 45 kr)
spegel

sjalar

Hittade och lyckades pruta ned en helt fantastisk sjal i cashmire som jag kommer använda flitigt! den är så otroligt len och mysig och har ett blått mönster som klär mig gallant (hoppas jag)
Min sjal

Vi var på Cemberlitas badet på eftermiddagen som är ett mycket mycket gammalt spa/badhusdels för att värmas upp lite efter att ha knallat omkring i ett kyrligt Istanbul. Ända från 1584 har badet betraktats som en av världens vackraste bad. Vi betalade för att få tvållödder masage och skrubbning villket var både bekvämt och bra för hyn. Nu när den gamla vinter hyn är borta kan man börja lägga på sig lite bränna!


Kommentarer
Postat av: Simon

Vad härligt det låter älskling! ..synd med vädret bara :/ ..aja, det klarnar upp sig ;) Jag längtar efter dig! Skype imorgonkväll? <3

2011-04-19 @ 01:37:59
Postat av: Maliiiin

men åh vilken otur ni har då!!! men mysigt ändå kanske, hoppas ni får det fortsatt braaa Pusss och Kraaam! (bra att man kan ha koll på er såhär genom bloggen niceverynice)

2011-04-19 @ 18:45:32
URL: http://haringenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0