analys

I dag har jag hängt med några goa vänner från plugget kom hem rätt sent och kastade i mig lite mat för att sedan dra ut och springa. Det sunda förnuftet sa mig att jag skulle ta en kortare löpar runda än vanligt nu när hallsen precis tillfrisknat, jag springer ju i snitt fyra gånger i veckan i vanliga fall men har avstått från det den senaste veckan på grund av förkylningen. Benen följde det invanda spåret och struntade i förnuftet och glädjen över att kunna komma ut och sträcka på benen gjorde att jag ändå slutade på mina vanliga 7 kilometer när jag kom hem nyss! Skönt att somna med motonerad kropp tycker jag hoppas nu bara inte att förkylningen kommer tillbaka. Vill tippsa andra tränmings nördar om att löplabbet började sin rea i dag! 50 % på skor och löparkläder från förra sesongen (men hallå det är ju inte så stor skillnad på höst springskor och sommar springskor) så tycker alla som ska köpa tränigns kläder kan kika in i någon av deras butiker! klicka här för länk till deras sida.

NU ska jag ta och måla naglarna i någon pigg färg sedan blir det nog dags att gå och vila ögonlocken lite!
Godnatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0