hoppas jag har ärft en del av generna

Ja, min mamma har gjort det igen... mindre än en månad efter att jag talat om för mamma att jag skulle vilja ha en provdocka släpar hon hem inte mindre en två stycken åt mig! (från loppis såklart) En  kvinlig med nästan exakt samma kurvor som mig, jag har bara lite smalare midja. Hur hon lyckas vet jag inte en vecka tidigare fyndade hon två hattlådor också, de står bredvid provdockan på bilden. Den manliga vet jag inte vad jag ska göra med än, jag satte på honom en av mina bhar och en klänning villket gjorde att han nästan såg ut som en kvinna men det blev ändå en rätt obehaglig syn må jag säga, kanske ger honom till brorsan eller skänker honom till secoendhanden (eller så får han stå undanskuffad i några år innan jag kommer på den rätta lösningen, kanske öppnar man egen butik någon gång).

finns knappt några ord, mamma är bästa fyndaren helt enkelt!
provdockan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0