Morgon glädje

Godmorgon! Villken underbar fin fantastisk dag! kl är snart åtta och jag åkte hemifrån för ungefär en timme sedan, nördigt tidig till skolan tror jag kommer i alla fall tjuo min för tidigt, men skit samma jag kan ta och förbereda min möjlk kartong som jag ska ha som form när vi gipsar under lektionen på morgponen! Vädret är så fint i dag, det gör mig välldigt varm om hjärtat, sedan har jag en fin sådan här pippi tröja i klasiskt mönster som jag lånat av pappa och det gör min dag ännu lite finare att få gå runnt med den! Jag ska ha bild och form på förmiddagen och tre plugg ämnen på eftermiddagen så vet att jag kommer vara stört trött om nio timmar när jag åker från skolan igen... men med en så här fin start på dagen så kommer ingenting (hoppas jag) få mig på dåligt humör i alla fall!




HÄr är lite fina bilder på en fin själ somjag tycker passar till dagen! nu ska jag lyssna på lite "pepp" musik på spottify i en station till sedan blir det dags att gå av tvärbanan för denna morogn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0