Morgon Mys sista dagen innan skolan börjar

Sitter med min kopp kaffe och lyssnar på morgon radion, slö läser de senaste nr av ELLE interiör och ELLE Mode och funderar lite på vad denna dag kan erbjuda mig! Ringde i går efter en tid på sallongen så att jag  kan få mina ögonfransar färgade  och permanent böjda nu innan skolan börjar men vet inte om de har någon tid i dag så jag får väll se! Det här skulle jag i alla fall vilja hinna med...

Min "to do list" tisdagen den 16 AUG
♥ Göra lite nya örhängen av knappar
♥ Städa mitt rum och röja lite
♥ Gå och få ögonfransar fixade
♥ Måla Naglarna í någon fräsig färg (kanske mönstrade)
♥ RInga M innan hon åker till venedig
♥ Klippa och klistra in lite i min insperations bok
♥ Se en mysig film med älsklingen när han kommer hem från jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0