Starten på dag 3

Godmorgon!
Jag och älsklingen käkade nyss frukost och är nu mycket mätta, när vi bokade det här hotellet så betalade vi rätt mycket extra för frukost buffen! jag skojade om att vi skulle äta tills vi inte får ner en bit till sedan kommer vi inte vara hungriga fören till middag! Faktum är att hitills har det fungerat så att vi inte varit hungriga på välldigt många timmar efter den här buffen! I dag snodde jag med mig en av de söta burkarna där det är marmelad syllt honung osv... Ska ha lite i tet senare i dag (tog med en te påse till rummet också även om det redan finns det, men de som ligger på rummet kostar ju) Mamma hadde varit stollt över mig och mina smålänings fasoner, dvs tänka smart och spara.

Honung

paris

Vackra paris! här nedan är Moulin rouge och över är en allmännt mysig fransk ballkong! vi var vid montemarte i går och myste runt villket var yber härligt, i dag regnar det dock lite eller det är i alla fall rätt molningt så vi ska nog passa på att besöka LOuvren!
moulan rouge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh fy vad underbart :) fina fina paris :)

2011-08-03 @ 13:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0