Tisdags eftermiddag

Det blev inte de där skorna från scorett häromdagen! De kändes inte 100 % rätt så beslutade mig för att vänta villket känns bra! Dock så köpte jag en väska på scorett av märket Tiamo, skit snygg i skinn och mocka imitation i "pås" modell med både axelrem och handtag, det blir en perfekt höst väska de dagar jag inte har så överdrivet mycket i väskan. Väskan har leopard fodral på insiodan villket känns lite löjligt för jag är inte så förtjust i det mönstret, men skit samma!
tiamo väska



Jag var i skolan i dag fast bara en ett par timmar för schemat har inte satt igång ordentligt, tur är väll det för jag är så trött att jag knappt vet vad! kom hem för några timmar sedan och har sovit en och en halv timme på alltanen nu... Vill ju inget annat än att ge mig ut och springa eller motionera men är förkyld öckså så vet att benen inte bär mig som vanligt. Simon åktte i morse, känns tomt tycker jag men jag försöker se frammåt!
Hur mår ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0