a few days on Gotland...

 

Medeltidsveckan med kanderade äpplen som här nedan!
kannderade äpplen

Vackra Visby


Nya mysiga byxor köpta på indiskas rea och en ny fot länk som slingrar sig runt min fotlled!


Jordens finaste leende äger min Malin som jag var på gotland med!


och så lite mer medeltids marknad...




Finaste solnedgången i går, tycker nästan solnedgångar är ännu coolare när det är lite moln. i dag har jag suttit på gotlandsfärjan i flera timmar och sedan buss hem sista biten, har sedan bara gått runt i våraT underbara hus här hemma och petat på alla grejer och tittat in i min underbara garderob och gläds över att vara hemma. Borta bra men hemma bäst, nu ska jag sova i min egen säng i mitt fantastiska rum för första gången på nästan 2 månader!
 
Godnattens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0