på g

Godförmiddag alla godingar!
Det blev minsann ingen sömn i min säng i dag häller, älsklingen kom hem från jobbet strax innan midnatt så jag sov med honom och gick upp med honom i morse, när jag ändå var vaken så tidigt så drog jag ut och sprang i morgon luften, fy vad bra det gick alltså sprang på i över en timme utan stopp! Nä nu ska jag minsann ta och måla naglarna och tagga inför vad en torsdag som denna har att bjuda på! Det som egentligen är spikat är att jag ska klippa min yviga frisyr kl tre och resten är jag osäker på, ska fika med en vän och är bjuden på filmkväll också men i kväll är det ju fashion night inne i stan så ska nog hänga där istället. Fashion night avslutar stockholm fashion week och är till för alla dödliga som inte kommer in på alla heta modevisngar som visats runt om i stockholm nu några dagar. Allting  händer kring bibloteksgatan och norrmalmstorg där butikerna har öppet från 17-23 och goddibags utlovas i vissa butiker och härliga special erbjudande lär dugga tätt i det ormådet! läs mer om det på den här sidan om ni är intreserade!

fläta
går runt med min flätade lugg, tror det kommer bli svårt att fläta den efter att jag klippt mig så får väll "njuta" nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0