tipps till det lilla trånga

Kom hem från skolan nyss efter en mycket MYCKET lång dag, tur att vi hadde bild och form fram till lunch för annars hadde jag inte orkat! 12 timamr exakt från dörr till dörr räknade jag ut när jag kom hem, ändå fick vi slute tidigare från naturvetenskapen sista lektionen! Aja jag är go o glad som vanligt ändå! Har ju en så fin klass och när jag kom hem så låg IKEA kattalogen och väntade också, den som av någon annledning brukar hoppa över våran post låda varje gång det är dags, nu ska jag bläddra lite i den en stund i alla fall och sedan ta en lugn kväll!

Årets tema hos IKEA är kvadrat smart, hur man får plats på liten yta helt enkelt! Hoppas älsklingen läser det här och sedan klickar sig in på ikeas hemsida för insperation! Han kan behöva lite "Kvadratsmart" i sin lägenhet!

Mmm vad mys det skulle vara med ett bad när man ser den här bilden! Se mer inspererande bilder på Ikeas hemsida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0