torsdags grubbel

Har det helt fantastiskt i paris, verkligen! Staden är så fanstastisk och slående på alla sätt jag vill ju flytta hit på stört! Menmen jag fattar att man kanske inte är odödlig från allt ont och tråkigt bara för att man är i paris. För att komma till sak, i dag regnade det (inte så kul när man önskat lite bättre promenad väder) och min kamera är försvunnen, puts veck! kan ha glömt den på creeperiet på förmiddagen men det känns troligare att någon på något sätt stoppat ned handen i min väska och snott den! När jag kom på att kameran var borta var vi på väg till Collette som jag var jätte taggad på att gå till men när vi kommer fram så visar det sig att de stängde för en minut sedan!! ni vet det där läget när vakten säger att man inte får gå in fast det är smockfullt med folk som fortfarande är kvar i butiken... Aja mycket kul har vi haft för oss även denna dag trots något tråkigare avslut på denna dag blandannat fika i Eifel tornet med utsikt som slår det mesta + lunch på stans bästa creéperi. I morgon ska vi tillbaka till creeperiet och se om jag glömde kameran där. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0