Alla hjärtans dag




Alla hjärtans dag är en dag som är inringad med en fet penna i min kallender! Februari är oftast så kall och vintrig och det är en lite "mellan månad" när man bara går runt och fryser och väntar på ljusare tider. Därför tycker jag det är otroligt fint att allahjärtans dag alltid återkommer den 14 februari varje år och ger alla en anledning att komma ihåg och tänka extra på våra närmsta. Någonting som dock är lätt att glömma är att allahjärtans dag är så mycket mer än bara presenter och gåvor, det som kanske betyder mest är små saker du kan göra för dina käraste, Små fina handgjorda kort, kanske bara lite vackra ord till den du älskar eller en klassisk middag tillsamans! Jag blir glad för allting med hjärta och tanke bakom (förra året fick jag en hjärtformad semla som älsklingen lagt ned mycket tid och kärlek på) I år har han tagit ledigt och rest hela vägen till mig för den här dagen och det är kärleks present nog och tillräckligt!

Happy valentines day alla underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0