Betong

I går sprang jag förbi på bok rean! Jag kollade både akademi bokhandels och City åhlens böcker. Nu har jag innhandlat två nya böcker, en som ligger inslagen som jag ska ge bort och så en till mig själv också!! "skapa i betong och mosaik" hette den boken som jag kommer ha användning av själv! Det är en steg för steg bok med mycket fina bilder och beskrivningar som passar den som aldrig har arbetat med betong förut eller den vane betong konstnären! (jag är nog någonstans mitt emellan nybörjare och van)

 betong och mosaik
skriven av: Sussana Zacke, Sania Hedengren
Kostar en bit över hundringen i vanligga fall men jag fick den för 59
på Åhlens bok rea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0