Det lilla extra!

Min pojkvän har det lilla extra. Killen med glimten i ögat lixom, han ger mig hela tiden det där lilla extra som piffar upp vardagen! När vi vaknade för några timmar sedan var jag döds hungrig och frågade om det fanns frukost i kylen, han svarade nej, tröttheten av att behöva gå til ICA och handla hann aldrig slå till innan han förklarade att han kvällen innan handlat allting som borde finnas med på en brunch + blanndat pannkaks smeten. Kan det bli bättre! Brunch ensam med pojkvännen 80 mil från "värkligheten"?
äggBIlder från weharit
Photo: Angela från www.weharit.com

Så nu efter Bacon, äggröra, croasonger, pankakor med sirap och massor av bär/frukter mår jag helt fantastiskt!
Älsklingen har en lektion i dag på en timme så jag dricker kaffe, målar naglarna och bara njuter av livet!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW! Vilken pojkvän...;)

2011-02-04 @ 16:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0