En present

Jag fick "den röda boken" i går av Älsklingen! Det var jätte länge sedan jag sa att jag önskade mig den men han kom ändå ihåg det! Nu har jag den andra boken i en serie om åtta böcker där varsin bok har tilldelats varsin färg, Böckerna bjuder på ett fakta späckat inehåll med 200 olika vackra bilder fördelat på 288 sidor! Jag får mycket fin insperation av de snygga fotografierna men tycker även att det är ruskigt kul att suga in "onödig fakta" som i det här fallet är relaterade till bokens färg! Vem vill inte veta var den röda färgen ursprungligen kommer ifrån eller varför rött är kärlekens färg!?



Den röda boken

Jag Har nu den röda och gröna boken och har planer på att införskaffa hela serien!
är du nyfiken kolla på www.bockerifarg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0