En svart vit värld

kom nydligen hem från skolan och har precis käkat lite sopp middag. Ja ni läste rätt... jag kom hem så sent som kvart i tio från skolan!! jag satt kvar i bilden som de flesta tisdagar och ritade och fixade en gammal bild läxa, tiden bara rann iväg! här nedan är lite bilder på det jag har gjort i dag på förmiddagens bild, vi jobbar fortfarande med svart vitt och skuggningar, kulkul:)

Till höger är kortet jag ritade av i mitten är mitt kladd papper och till vänster är resultatet, allt målat med vit krita på svart papper.
my pickture

Här kladdar jag lite på en serie som jag tjuvstartade på när jag var klar med uppgiften!
process


HÄr nedanför är carro min vän som också ritar av en bild med vit krita!
carro ritar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jättefint! :O :D ..skitcoolt!!

men jag tror du menar.. till vänster är resultatet, i mitten mitt kladdpapper och till höger det jag försökte efterlikna..? ;)<333

2011-02-25 @ 15:04:48
Postat av: Agnes

Aldelles riktigt du! jag borde inte få lägga ut inlägg efter kl tio på kvällen jag skriver bara knasknas!! ska ändra det dirrekt!



2011-02-25 @ 18:36:14
URL: http://konstomode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0